środa, 16 marca 2016

Brak pomysłu na plakat?

Znudziły ci się puste ściany? Albo po prostu przyszedł czas na odświeżenie mieszkania, ale nie masz pomysłu co powiesić na ścianie? Śpieszę z pomocą!

Jestem świeżo po przeprowadzce i mimo upływu dwóch tygodni od zamieszkania w nowym miejscu jeszcze nie miałam czasu, żeby do końca urządzić nowe miejsce. Na razie jestem na etapie ciągłego przestawiania szafy, stolika i foteli. Mimo iż pozbyłam się już pudeł z podłogi, nadal nie mogę odnaleźć większości swoich starych gratów, a co najgorsze (albo najlepsze :)) ciągle przybywa nowych. Najważniejsze że mój chłopak powiesił obraz. W sumie w całym procesie przeprowadzkowym jego głównym zadaniem było przewiezienie rzeczy ze starego mieszkania do nowego, dokupienie szafki i właśnie powieszenie obrazu. Rozpakowanie wszystkich rzeczy i ogarnięcie całego bałaganu było na mojej głowie. Trochę pracy, ale satysfakcja gdy wszystko było na swoim miejscu (czyt. tymczasowym miejscu, bo pewnie coś jeszcze poprzestawiam) była ogromna.
No i właśnie, obraz wisi sobie nad łóżkiem, a pozostałe ściany są nadal puste. I właśnie wyruszam na poszukiwania plakatu/ów na ścianę. Zabieram Was ze sobą, ale nie ruszymy się z fotela!

Znaczki pocztowe jako plakat? Czemu nie!






Karty do gry?







Ilustracje ze starych książek?






W poszukiwaniu starych ilustracji książkowych polecam stronę botanicus.org, znajdziecie tam mnóstwo skanów starych książek, z pięknymi ilustracjami. Niektóre mają przepiękne strony tytułowe! Świetnym pomysłem jest też wydrukowanie strony z tekstem i ponowne nadrukowanie na nie obrazka. Przykłady:





Takie ładne, amerykańskie





Albo inne, też ładne :)







Najładniejsze, bo polskie





Ostatnio bardzo popularne plakaty Ryszarda Kaji, zachęcam zapoznać się z jego twórczością ;)



I co, może być? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz